Politica de Livrare

Livrare gratuită pentru toate comenzile

Cât timp durează livrarea?

1~3 zile lucrătoare. (Notă: Timpul de livrare al produselor în pre-vânzare depinde de timpul de sosire.)


Am comandat mai multe produse. Vor fi livrate toate în același timp?

Încercăm să ne asigurăm că toate articolele ajung la dvs. în același timp. Uneori, produsele noastre nu sunt trimise împreună, deoarece pot fi folosite opțiuni diferite de expediere, în funcție de produs. Odată ce un articol a fost expediat, veți primi un e-mail de notificare privind expedierea.

Pot schimba adresa de livrare a coletului după ce acesta a fost expediat?

Din păcate, nu putem schimba adresa de livrare odată ce produsul este pe drum, dar puteți anula o comandă în termen de 60 de minute și o puteți plasa din nou cu datele corecte.



Note:

1. Livrarea expres nu este disponibilă pentru adrese de tip P.O. Box și APO/FPO.
2. După ce comanda a fost achitată, depozitul are nevoie de 1–3 zile pentru procesarea acesteia. Veți primi o notificare imediat ce comanda a fost expediată.
3. În majoritatea cazurilor, coletul va fi livrat în termenul estimat. Totuși, data reală de livrare poate fi afectată de programările zborurilor, condițiile meteo sau alți factori externi. Consultați informațiile de urmărire pentru cea mai exactă dată de livrare.
4. Dacă ați constatat că:
1) coletul dvs. nu a fost livrat în termenul specificat;
2) informațiile de urmărire arată că pachetul a fost livrat, dar nu l-ați primit;
3) coletul dvs. conține articole lipsă/incorecte, vă rugăm să contactați serviciul clienți în termen de 7 zile de la data plății pentru a putea fi soluționate aceste probleme.

Pentru alte comenzi, produse și probleme legate de logistică, asigurați-vă că contactați serviciul clienți în termen de 14 zile de la data plății.